Czy możliwy jest zwrot kilku zamówień w tej samej przesyłce?

Dopuszczamy możliwość zwrotu produktów z różnych zamówień w tej samej paczce.

Aby prawidłowo dokonać zwrotu:


  • Zgłoś chęć zwrotu dla wszystkich zamówień, które chcesz zwrócić
  • Upewnij się, że rozdzielasz swoje zamówienia, aby było jasne, które produkty należą do którego zamówienia
  • Do paczki zwrotnej dołącz wszystkie pokwitowania zwrotu. W przypadku każdego zarejestrowanego zwrotu wyślemy do Ciebie e-maila z pokwitowaniem zwrotu. Pokwitowanie to opatrzone jest kodem kreskowym, dzięki któremu będziemy mogli przyporządkować zwrot do właściwego zamówienia.
  • Jeśli chcesz kupić nasz formularz zwrotu, pamiętaj, aby wybrać tę opcję tylko przy jednym z zarejestrowanych zwrotów. Przy wyborze naszego formularza zwrotu koszt zwrotu jest automatycznie odliczany od kwoty zwrotu. Jeśli wybierzesz nasz formularz zwrotu dla wszystkich zamówień, koszt ten zostanie odliczony od wszystkich zamówień.