Kontakt
Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24/7!
Prosimy, abyś miał przy sobie numer Twojego zamówienia, kiedy będziesz się z nami kontaktował w sprawie swojego zamówienia.
Czat i e-mail
Jesteśmy dostępni dla Ciebie za pośrednictwem czatu na żywo i e-maila.
Aby uzyskać najszybszą pomoc, skorzystaj z czatu, klikając ikonę w prawym dolnym rogu. Poza godzinami pracy możesz porozmawiać z naszym wirtualnym działem obsługi klienta. Jeśli wolisz wysłać do nas e-mail, skorzystaj z tego linku.
Złóż reklamację
Jeśli chcesz się z nami skontaktować w sprawie uszkodzonego produktu, użyj tego linku.
FAQ
Odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania znajdziesz tutaj.
Zwrot
Kliknij tutaj, aby zarejestrować swój zwrot.
Ideal of Sweden AB
REGON: 556889-7994
Birger Jarlsgatan 57A, 103 27, Stockholm, Szwecja
P.O. Box 16391
Zawsze odpowiadamy na wiadomości w możliwie najkrótszym czasie. W czasie kampanii i sprzedaży sezonowych możesz otrzymać odpowiedź z niewielkim opóźnieniem.
Bez obaw – jeśli już się z nami skontaktowałeś, odpiszemy najszybciej, jak to tylko możliwe. Pamiętaj, aby sprawdzić również folder ze spamem w swojej skrzynce mailowej.
Prosimy o kontaktowanie się z nami nie więcej niż raz w tej samej sprawie, gdyż może to spowodować wydłużenie czasu jej przetwarzania. W pilnych kwestiach skontaktuj się z nami poprzez chat. Znajdziesz go w dolnej części naszej witryny. Miej pod ręką numer swojego zamówienia, kiedy będziesz się z nami kontaktował.
Użyj przycisku "SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI" u dołu tej strony, aby rozpocząć rozmowę.
Godziny działania chatu (CET):
Poniedziałek–Czwartek: 09:00–16:00
Piątek–Niedziela: Zamknięte
Zawsze odpowiadamy na wiadomości w możliwie najkrótszym czasie. W czasie kampanii i sprzedaży sezonowych możesz otrzymać odpowiedź z niewielkim opóźnieniem.
Bez obaw – jeśli już się z nami skontaktowałeś, odpiszemy najszybciej, jak to tylko możliwe. Pamiętaj, aby sprawdzić również folder ze spamem w swojej skrzynce mailowej.
Prosimy o kontaktowanie się z nami nie więcej niż raz w tej samej sprawie, gdyż może to spowodować wydłużenie czasu jej przetwarzania. W pilnych kwestiach skontaktuj się z nami poprzez chat. Znajdziesz go w dolnej części naszej witryny. Miej pod ręką numer swojego zamówienia, kiedy będziesz się z nami kontaktował.
Proszę skorzystać z przycisku czatu w prawym dolnym rogu, aby rozpocząć rozmowę.
CLUB IDEAL - Punkty
Niestety, nie naliczamy punktów za zakupy zrealizowane przed Twoim przystąpieniem do CLUB IDEAL lub przed uruchomieniem tego programu. Punkty zaczynają być gromadzone od daty Twojej rejestracji w klubie.
Za każde 1000 zdobytych punktów otrzymasz kupon o wartości 5 €, który możesz użyć podczas następnych zakupów. Aktywacja kuponu następuje przy kasie.
Zaloguj się na swoje konto za pomocą ikony w prawym górnym rogu strony i przewiń w dół do sekcji „Historia punktów”.
Punkty pojawiają się w historii punktów 15 minut po dokonaniu zakupu. Zanim zostaną dodane do salda, przez 30 dni będą miały status „Do naliczenia”.
Twoje punkty są zapisywane na Twoim koncie do chwili, gdy zgromadzisz 1000 punktów. Kiedy to nastąpi, punkty są automatycznie wymieniane na kupon o wartości 5 €, który będzie ważny przez kolejne 6 miesięcy. W przypadku braku Twojej aktywność przez co najmniej 2 lata, skontaktujemy się z Tobą drogą mailową, aby umożliwić Ci ponowną aktywację konta i zachowanie punktów. Jeśli mimo to pozostaniesz nieaktywny(-a), Twoje konto zostanie usunięte.
Jeśli zwrócisz produkt, odpowiednia liczba punktów zostanie odliczona z Twojego konta natychmiast po zatwierdzeniu zwrotu. Możesz to sprawdzić w Historii Punktów.
CLUB IDEAL - Kupony
Jednorazowo możesz zdobyć maksymalnie 3 kupony.
Kupon jest ważny przez 6 miesięcy od daty jego wystawienia. Nie martw się, będziemy Ci o nim przypominać!
Jeśli otrzymałeś(-aś) kupon powitalny o wartości 2,5 €, jest on ważny do 2024-12-31.
1000 zdobytych punktów wymieniamy na kupon o wartości 5 €. Kupon ten będzie dla Ciebie widoczny pod koniec miesiąca, a Ty otrzymasz od nas e-maila z powiadomieniem, że jest on dostępny.
Kupon znajdziesz na swoim koncie w zakładce „TWOJE KUPONY”.
Tak, możesz! Finalizując zakup przy kasie wybierz, ile kuponów chcesz wykorzystać.
Możesz zdobyć maksymalnie 3 kupony jednocześnie.
Tak, kupony obowiązują na całą naszą ofertę, w tym produkty przecenione i dostępne w Outlecie.
Wykorzystany kupon, jak również punkty wymienione na ten kupon, nie podlegają zwrotowi w przypadku zwrotu produktu.
CLUB IDEAL - Inne
Cyfrowe paragony są zapisywane tylko dla zamówień złożonych po dołączeniu do programu. Dlatego poprzednie zamówienia nie są widoczne, a punkty nie są naliczane za zakupy dokonane przed rejestracją w klubie.
Jeśli chcesz anulować subskrypcję newslettera i wiadomości SMS, ale bez rezygnacji z członkostwa w CLUB IDEAL, możesz to zrobić w łatwy sposób za pośrednictwem wysyłanej przez nas korespondencji.
Aby całkowicie anulować członkostwo i zostać usuniętym z naszej bazy danych, skontaktuj się z nami mailowo lub przez czat, klikając w ikonkę w prawym dolnym rogu. Po rezygnacji z programu zostaniesz również wypisany(-a) z naszych newsletterów i innych form komunikacji.
Pamiętaj, że Twoje punkty i wszelkie uzyskane kupony zostaną wówczas utracone.
Praca
IDEAL OF SWEDEN to globalna i szybko rozwijająca się marką modowa oraz lifestylowa z głównymi siedzibami w Sztokholmie i Norrkoping. Mamy też biura lokalne w czterech innych krajach na całym świecie. Zawsze szukamy utalentowanych ludzi, którzy chcą wraz z nami się rozwijać. W ciągu ostatnich dwóch lat marka IDEAL OF SWEDEN bardzo się wzmocniła, a my dążymy do dalszego rozwoju na arenie międzynarodowej. Dajemy Ci możliwość dołączenia do przedsiębiorczej firmy naszej ekscytującej podróży.
Twórz z nami coś innowacyjnego, coś zupełnie nowego!
Zobacz nasze dostępne oferty pracy tutaj!