Gdzie znajduje się moje zamówienie?

Gdy tylko Twoje zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o wysyłce. W zależności od wybranej opcji wysyłki paczka zostanie dostarczona na Twój adres domowy lub do najbliższego punktu odbioru. Uwaga: dostawca usług pocztowych może dostarczyć Twoją przesyłkę do najbliższego punktu odbioru.


Wszystkie istotne informacje dotyczące paczki i sposobu jej monitorowania znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Jeśli nie otrzymasz tej wiadomości e-mail w ciągu 24 godzin od momentu zakupu, sprawdź swój folder ze spamem i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.


Monitorowanie przesyłki

Aby sprawdzić stan i położenie Twojej przesyłki, potrzebujesz jego numeru. Znajdziesz go w wiadomości e-mail z informacjami o wysyłce.


Pamiętaj, że paczki wysyłane za pośrednictwem Deutsche Post muszą zostać zarejestrowane w centrum logistycznym we Frankfurcie. Dopiero po tym możemy przekazać Ci dane do monitorowania, co zwykle zajmuje 2-3 dni. Oznacza to, że nie musisz się martwić, jeśli przez pierwsze dni po wysłaniu przez nas zamówienia nie otrzymasz żadnych informacji umożliwających monitorowanie go.



[url data-url=https://packet.deutschepost.com/webapp/public/packet_traceit.xhtml]Deutsche Post

[/url]


[url data-url=https://www.dhl.com/se-en/home/location-selector.html]DHL

[/url]


[url data-url=https://helthjem.no/sporing]Helthjem

[/url]


[url data-url=https://www.postnord.se/en/our-tools/track-and-trace]PostNord

[/url]


[url data-url=https://www.royalmail.com/track-your-item]Royal Mail

[/url]


[url data-url=https://www.ups.com/track]UPS

[/url]


[url data-url=https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction]USPS

[/url]


Jeśli minęło więcej niż 14 dni od złożenia zamówienia i wciąż go nie otrzymałeś/otrzymałaś, proszę skontaktować się z nami, korzystając z przycisku czatu w prawym dolnym rogu.