Gdzie znajduje się moje zamówienie?
Informacje o dostawie zostaną wysłane do Ciebie bezpośrednio przez wybranego przewoźnika, gdy tylko paczka będzie w drodze. Znajdziesz w nim szczegóły dotyczące dostawy oraz informacje o tym, jak śledzić przesyłkę.
Jeśli wybierzesz dostawę do skrzynki pocztowej, a paczka się do niej nie zmieści, zostanie pozostawiona przed Twoimi drzwiami lub dostarczona do najbliższego punktu odbioru. Jeśli Twoje zamówienie zostanie wysłane do punktu serwisowego, otrzymasz powiadomienie, gdy będzie gotowe do odbioru. Staramy się wysłać Twoje zamówienie jak najszybciej po jego złożeniu.
Pamiętaj, że podany czas dostawy jest orientacyjny i może się różnić w zależności od czynników zewnętrznych, na które IDEAL OF SWEDEN i jego partnerzy logistyczni nie mają wpływu. Do takich czynników należą m.in. ekstremalne warunki pogodowe, usterki techniczne lub opóźnienia celne. Czas dostawy może być również dłuższy niż zwykle podczas trwania kampanii promocyjnych.
Paczki zazwyczaj nie są wysyłane w weekendy ani w dni świąteczne.
Jeśli minęło więcej niż 14 dni od złożenia zamówienia, a nadal go nie otrzymałeś(-aś), skontaktuj się z nami za pomocą czatu w prawym dolnym rogu strony.