Informacje o zamówieniu
Wiadomość z potwierdzeniem zamówienia zostanie wysłana na Twj e-mail podany podczas składania zamówienia. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia swjego zamówienia, sprawdź folder ze spamem. Pamiętaj, że potwierdzenie może dotrzeć do Ciebie w ciągu 24 godzin.
Jeśli sprawdziłeś/łaś swoją skrzynkę spamową, czekałeś/łaś 24 godziny i nadal nie otrzymałeś/otrzymałaś potwierdzenia e-maila, zalecamy skontaktowanie się z nami, korzystając z przycisku czatu w prawym dolnym rogu, abyśmy mogli to zbadać dla ciebie.
Jeśli Twoje zamówienie zostało pomyślnie złożone i przetworzone, otrzymasz automatyczne potwierdzenie w wiadomości e-mail. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia, sprawdź najpierw swój folder ze spamem.
Ze względu na wiele zamówień do przetwarzenia czasami potrzebujemy więcej czasu na wysłanie Ci wiadomości. Może to zająć do 24 godzin.
Jeśli sprawdziłeś/łaś swoją skrzynkę spamową, czekałeś/łaś 24 godziny i nadal nie otrzymałeś/otrzymałaś potwierdzenia e-maila, zalecamy skontaktowanie się z nami, korzystając z przycisku czatu w prawym dolnym rogu, abyśmy mogli to zbadać dla ciebie.
Przepraszamy za niedogodności! Jeśli otrzymałeś tylko część swojego zamówienia, najpierw porównaj to, co otrzymałeś z tym, co jest na potwierdzeniu zamówienia.
Jeśli nie otrzymałeś/otrzymałaś wszystkich zamówionych produktów lub otrzymałeś/otrzymałaś nieprawidłowe produkty, proszę skontaktować się z nami i poinformować nas, które produkty brakuje, klikając w przycisk czatu w prawym dolnym rogu.
Zmiana i anulowanie
Wiemy, że potrzebujesz szybko swoich produktów! Zajmiemy się nimi, gdy tylko złożysz zamówienie. Niestety, oznacza to, że nie będziemy w stanie dokonać żadnych anulowań, ponieważ zamówienie szybko trafi do naszego magazynu (zwykle dzieje się to w ciągu kilku sekund)
Jeśli w przypadku Twojego zamówienia coś pójdzie nie tak, zawsze możesz odesłać je do nas. Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz tutaj: Jak zwrócić zamówienie?
"Wiemy, że potrzebujesz szybko swoich produktów! Zajmiemy się nimi, gdy tylko złożysz zamówienie. Niestety, oznacza to, że nie będziemy w stanie dokonać żadnych anulowań, ponieważ zamówienie szybko trafi do naszego magazynu (zwykle dzieje się to w ciągu kilku sekund)
Jeśli w przypadku Twojego zamówienia coś pójdzie nie tak, zawsze możesz odesłać je do nas. Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz tutaj:
[url data-url=/faq/zwrot-produktw--zwrot-pienidzy/jak-dokona-zwrotu data-post-id=171794]Jak zwrócić zamówienie?
[/url]
Wiemy, że chcesz otrzymać swoje produkty jak najszybciej. Twoim zamówieniem zajmujemy się natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia! Niestety, oznacza to, że nie jesteśmy w stanie zmienić adresu dostawy, ponieważ jest on już przetwarzany w magazynie (zazwyczaj w ciągu kilku sekund).
Zamówienie zostanie dostarczone na podany przez Ciebie adres. Jeśli dostawa pod wskazany adres nie będzie możliwa, paczka najprawdopodobniej zostanie do nas odesłana. Dopiero po jej otrzymaniu możemy pomóc Ci w uzyskaniu zwrotu pieniędzy. Pamiętaj, że istnieje opłata manipulacyjna w wysokości 10 €, która zostanie odliczona od refundowanej kwoty, jeśli zwrot jest spowodowany błędnie podanym adresem.
Opcje dostawy
W Polsce oferujemy następujące metody dostawy:
- UPS - Dostawa do punktu
- UPS - Szybka dostawa do domu
- Deutsche Post - Dostawa w skrzynce pocztowej
Oferujemy różne opcje dostawy w zależności od miejsca zamieszkania. Możesz sprawdzić swoją opcję dostawy podczas finalizacji zamówienia, wpisując swój adres i kod pocztowy w sekcji „Dane do wysyłki”.
Jeśli wybierzesz dostawę do skrzynki pocztowej, a paczka się do niej nie zmieści, zostanie pozostawiona przed Twoimi drzwiami lub dostarczona do najbliższego punktu odbioru. Jeśli Twoje zamówienie zostanie wysłane do punktu serwisowego, otrzymasz powiadomienie, gdy będzie gotowe do odbioru.
Ponieważ większość naszych produktów jest sprzedawana przez sklepy online, jako firma czujemy się ogromnie zobowiązani do tego, aby zapewnić niskoemisyjne rozwiązania w zakresie dostaw.
Stąd też nie ustajemy w wysiłkach dążących do skutecznego usprawnienia procesu dostaw na ich ostatnim etapie. W tym celu nawiązaliśmy współpracę z najlepszymi dostawcami usług w wielu miejscach, którzy pomagają nam poprawić wydajność operacyjną naszych dostaw krajowych. Wspólnie realizujemy nasze cele w zakresie zrównoważonego rozwoju poprzez konsolidację przesyłek kierowanych do miejsc znajdujących się w pobliżu oraz włączenie do oferty takich sposobów wysyłki, które minimalizują negatywny wpływ na planetę.
W Danii, Niemczech, Holandii i Szwecji współpracujemy z firmami kurierskimi, które oferują rozwiązania w zakresie dostaw bez użycia paliw kopalnych, a także:
- Stale równoważą swoją emisję dwutlenku węgla
- Korzystają z pojazdów elektrycznych lub samochodów dostawczych napędzanych paliwem alternatywnym przy realizacji dostaw krajowych na większe odległości.
- Dostarczają paczki poruszając się pieszo lub na rowerach elektrycznych.
Od 1 stycznia 2023 r. oferujemy również metodę dostawy z kompensacją klimatyczną, jeśli klient wybiera usługę pocztową Deutsche Post.
Tak, wysyłamy na cały świat – z kilkoma wyjątkami.
Poniżej znajdziesz listę krajów, w których mamy dedykowane lokalne strony internetowe. Możesz łatwo zmienić stronę, otwierając menu w lewym górnym rogu. Na dole strony znajdziesz po lewej stronie opcję zmiany kraju.
Jeśli Twój kraj nie ma dedykowanej lokalnej strony, klienci z Europy mogą odwiedzić naszą stronę .eu, a klienci spoza Europy stronę .global, aby zobaczyć, do których krajów aktualnie dostarczamy. Podczas składania zamówienia możesz sprawdzić dostępne destynacje w menu rozwijanym pod „Wybierz kraj.” Jeśli Twój kraj nie znajduje się na liście, niestety nie możemy wysłać tam przesyłki w tym momencie.
Lokalne strony dostępne w:
Australia | Austria | Belgium | Canada | Denmark | Germany | Spain | France | Greece | Hong Kong | Italy | Japan | Korea | Netherlands | Norway | Poland | Saudi Arabia | Singapore | Finland | Sweden | Switzerland | United Arab Emirates | United Kingdom | United States
Inforamcje o wysyłce
Informacje o dostawie zostaną wysłane do Ciebie bezpośrednio przez wybranego przewoźnika, gdy tylko paczka będzie w drodze. Znajdziesz w nim szczegóły dotyczące dostawy oraz informacje o tym, jak śledzić przesyłkę.
Jeśli wybierzesz dostawę do skrzynki pocztowej, a paczka się do niej nie zmieści, zostanie pozostawiona przed Twoimi drzwiami lub dostarczona do najbliższego punktu odbioru. Jeśli Twoje zamówienie zostanie wysłane do punktu serwisowego, otrzymasz powiadomienie, gdy będzie gotowe do odbioru. Staramy się wysłać Twoje zamówienie jak najszybciej po jego złożeniu.
Pamiętaj, że podany czas dostawy jest orientacyjny i może się różnić w zależności od czynników zewnętrznych, na które IDEAL OF SWEDEN i jego partnerzy logistyczni nie mają wpływu. Do takich czynników należą m.in. ekstremalne warunki pogodowe, usterki techniczne lub opóźnienia celne. Czas dostawy może być również dłuższy niż zwykle podczas trwania kampanii promocyjnych.
Paczki zazwyczaj nie są wysyłane w weekendy ani w dni świąteczne.
Jeśli minęło więcej niż 14 dni od złożenia zamówienia, a nadal go nie otrzymałeś(-aś), skontaktuj się z nami za pomocą czatu w prawym dolnym rogu strony.
Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone jak najszybciej.
Szacowany termin dostawy zależy od kraju i wybranej przez Ciebie metody wysyłki. Aby sprawdzić alternatywne opcje wysyłki i szacowany czas dostawy dla określonego kraju, podaj swój adres i kod pocztowy w sekcji „Szczegóły wysyłki”.
Pamiętaj, że szacowany czas dostawy może ulec zmianie w zależności od czynników zewnętrznych, których IDEAL OF SWEDEN i jego partner wysyłkowy nie są w stanie kontrolować.
Wśród takich czynników mogą znajdować się ekstremalne warunki pogodowe, problemy techniczne, opóźnienia celne, itp.
Pamiętaj także, ż czas dostawy może wydłużyć się podczas akcji promocyjnych. Transport przesyłek zwykle nie odbywa się w weekendy i lokalne święta.
Paczki wysyłane za pośrednictwem Deutsche Post DHL muszą zostać zarejestrowane w centrum logistycznym we Frankfurcie. Dopiero po tym możemy przekazać Ci dane do monitorowania. Oznacza to, że nie musisz się martwić, jeśli przez pierwsze dni po wysłaniu przez nas zamówienia nie otrzymasz żadnych informacji umożliwających monitorowanie go.
Przykro nam, że wysłaliśmy Ci produkt różny od tego, który zamówiłeś!
W pierwszej kolejności prosimy o ponowne sprawdzenie potwierdzenia zamówienia, aby zobaczyć, co zostało zamówione. Jeśli nie otrzymałeś/otrzymałaś zamówionego produktu, proszę skontaktować się z nami, korzystając z przycisku czatu w prawym dolnym rogu, a zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby poprawić nasz błąd.
Jeśli przypadkowo zamówiłeś niewłaściwy produkt, możesz oczywiście dokonać wymiany, zwracając go do nas i zamawiając nowy! O tym, jak dokonać zwrotu, więcej przeczytasz tutaj.
Jeśli chcesz się z nami skontaktować w sprawie uszkodzonego produktu, użyj tego linku. Klikając w link, przejdziesz do formularza reklamacyjnego w naszym chatbotie.
Przed odesłaniem do nadawcy, paczka zwykle pozostaje na poczcie przez 7 dni. Aby uzyskać bliższe informacje, skontaktuj się z miejscowym urzędem pocztowym.
Jeśli nie odbierzesz paczki, zostanie ona do nas zwrócona. Paczka zostanie wówczas zarejestrowana jako "nieodebrana" oraz obciążona opłatą w wysokości 10€. Pozostała wartość zamówienia zostanie Ci zwrócona w ten sam sposób, w jaki zapłaciłeś w momencie zakupu.
Jeśli nie jesteś już zainteresowany otrzymaniem paczki, musisz ją odebrać, a następnie do nas odesłać, aby nie została ona zarejestrowana jako "nieodebrana".
Obecnie posiadamy nasze magazyny w Szwecji i Holandii. Aby zagwarantować jak najszybszą dostawę, wysyłamy paczkę z jednego z naszych magazynów, który znajduje się najbliżej Twojego adresu docelowego.
Produkty dostarczane na terytorium Unii Europejskiej są wysyłane na podstawie DDP (Delivery Duty Paid), co oznacza, że wszystkie podatki i cła importowe zostaną uwzględnione w ostatecznej cenie zakupu.
Dostawa do krajów znajdujących się poza Unią Europejską może podlegać podatkowi VAT i opłatom celnym, które należy pokryć podczas dostawy przesyłki pod adres docelowy. To na odbiorcy spoczywa obwoiazek pokrycia opłat transportowych i podatków.
IDEAL OF SWEDEN nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zmiany kursów walut, z których może korzystać bank lub wystawca karty kredytowej podczas pobierania opłat dokonywanych w walucie Twojego kraju.
W razie dodatkowych pytań na temat podatku VAT i Twoich obowiązków jako klinta, skontaktuj się z lokalnym urzędem celnym, który udzieli Ci więcej informacji.