ZAMÓWIENIE & DOSTAWA

Informacje o zamówieniu

Wiadomość z potwierdzeniem zamówienia zostanie wysłana na Twj e-mail podany podczas składania zamówienia. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia swjego zamówienia, sprawdź folder ze spamem. Pamiętaj, że potwierdzenie może dotrzeć do Ciebie w ciągu 24 godzin.


Jeśli sprawdziłeś/łaś swoją skrzynkę spamową, czekałeś/łaś 24 godziny i nadal nie otrzymałeś/otrzymałaś potwierdzenia e-maila, zalecamy skontaktowanie się z nami, korzystając z przycisku czatu w prawym dolnym rogu, abyśmy mogli to zbadać dla ciebie.


Jeśli Twoje zamówienie zostało pomyślnie złożone i przetworzone, otrzymasz automatyczne potwierdzenie w wiadomości e-mail. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia, sprawdź najpierw swój folder ze spamem.

Ze względu na wiele zamówień do przetwarzenia czasami potrzebujemy więcej czasu na wysłanie Ci wiadomości. Może to zająć do 24 godzin.


Jeśli sprawdziłeś/łaś swoją skrzynkę spamową, czekałeś/łaś 24 godziny i nadal nie otrzymałeś/otrzymałaś potwierdzenia e-maila, zalecamy skontaktowanie się z nami, korzystając z przycisku czatu w prawym dolnym rogu, abyśmy mogli to zbadać dla ciebie.


Przepraszamy za niedogodności! Jeśli otrzymałeś tylko część swojego zamówienia, najpierw porównaj to, co otrzymałeś z tym, co jest na potwierdzeniu zamówienia.


Jeśli nie otrzymałeś/otrzymałaś wszystkich zamówionych produktów lub otrzymałeś/otrzymałaś nieprawidłowe produkty, proszę skontaktować się z nami i poinformować nas, które produkty brakuje, klikając w przycisk czatu w prawym dolnym rogu.




Zmiana i anulowanie

Wiemy, że potrzebujesz szybko swoich produktów! Zajmiemy się nimi, gdy tylko złożysz zamówienie. Niestety, oznacza to, że nie będziemy w stanie dokonać żadnych anulowań, ponieważ zamówienie szybko trafi do naszego magazynu (zwykle dzieje się to w ciągu kilku sekund)


Jeśli w przypadku Twojego zamówienia coś pójdzie nie tak, zawsze możesz odesłać je do nas. Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz tutaj: Jak zwrócić zamówienie?


"Wiemy, że potrzebujesz szybko swoich produktów! Zajmiemy się nimi, gdy tylko złożysz zamówienie. Niestety, oznacza to, że nie będziemy w stanie dokonać żadnych anulowań, ponieważ zamówienie szybko trafi do naszego magazynu (zwykle dzieje się to w ciągu kilku sekund)


Jeśli w przypadku Twojego zamówienia coś pójdzie nie tak, zawsze możesz odesłać je do nas. Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz tutaj:

[url data-url=/faq/zwrot-produktw--zwrot-pienidzy/jak-dokona-zwrotu data-post-id=171794]Jak zwrócić zamówienie?

[/url]




Wiemy, że chcesz otrzymać swoje produkty jak najszybciej. Twoim zamówieniem zajmujemy się natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia! Niestety, oznacza to, że nie jesteśmy w stanie zmienić adresu dostawy, ponieważ jest on już przetwarzany w magazynie (zazwyczaj w ciągu kilku sekund).


Zamówienie zostanie dostarczone na podany przez Ciebie adres. Jeśli dostawa pod wskazany adres nie będzie możliwa, paczka najprawdopodobniej zostanie do nas odesłana. Dopiero po jej otrzymaniu możemy pomóc Ci w uzyskaniu zwrotu pieniędzy. Pamiętaj, że istnieje opłata manipulacyjna w wysokości 10 €, która zostanie odliczona od refundowanej kwoty, jeśli zwrot jest spowodowany błędnie podanym adresem.




Opcje dostawy

Oferujemy standardową dostawę za pośrednictwem Deutsche Post i UPS. Alternatywne opcje dostawy znajdziesz podczas składania zamówienia, wprowadzając adres i kod pocztowy w sekcji „Informacje o wysyłce”.

Ponieważ większość naszych produktów jest sprzedawana przez sklepy online, jako firma czujemy się ogromnie zobowiązani do tego, aby zapewnić niskoemisyjne rozwiązania w zakresie dostaw.


Stąd też nie ustajemy w wysiłkach dążących do skutecznego usprawnienia procesu dostaw na ich ostatnim etapie. W tym celu nawiązaliśmy współpracę z najlepszymi dostawcami usług w wielu miejscach, którzy pomagają nam poprawić wydajność operacyjną naszych dostaw krajowych. Wspólnie realizujemy nasze cele w zakresie zrównoważonego rozwoju poprzez konsolidację przesyłek kierowanych do miejsc znajdujących się w pobliżu oraz włączenie do oferty takich sposobów wysyłki, które minimalizują negatywny wpływ na planetę.


W Danii, Niemczech, Holandii i Szwecji współpracujemy z firmami kurierskimi, które oferują rozwiązania w zakresie dostaw bez użycia paliw kopalnych, a także:


  • Stale równoważą swoją emisję dwutlenku węgla
  • Korzystają z pojazdów elektrycznych lub samochodów dostawczych napędzanych paliwem alternatywnym przy realizacji dostaw krajowych na większe odległości.
  • Dostarczają paczki poruszając się pieszo lub na rowerach elektrycznych.

Od 1 stycznia 2023 r. oferujemy również metodę dostawy z kompensacją klimatyczną na następujące rynki, jeśli klient wybiera usługę pocztową Deutsche Post:


Austria, Australia, Belgia, Kanada, Niemcy, Hiszpania, Francja, Grecja, Hongkong, Włochy, Polska, Arabia Saudyjska, Singapur, Zjednoczone Emiraty Arabskie.


Tak, wysyłamy produkty do prawie wszystkich krajów na świecie. Niestety, obecnie nie jesteśmy zapewnić dostawy do takich krajów, jak:

  • Rosja

Aby sprawdzić alternatywne opcje dost i przewidywany czas dostawy dla określonego kraju, podaj swój adres i kod pocztowy w sekcji „Informacje o wysyłce” podczas składania zamówienia.


Nie, obcnie nie oferujemy takiej opcji odbioru zamówienia.

Inforamcje o wysyłce

Gdy tylko Twoje zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o wysyłce. W zależności od wybranej opcji wysyłki paczka zostanie dostarczona na Twój adres domowy lub do najbliższego punktu odbioru. Uwaga: dostawca usług pocztowych może dostarczyć Twoją przesyłkę do najbliższego punktu odbioru.


Wszystkie istotne informacje dotyczące paczki i sposobu jej monitorowania znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Jeśli nie otrzymasz tej wiadomości e-mail w ciągu 24 godzin od momentu zakupu, sprawdź swój folder ze spamem i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.


Monitorowanie przesyłki

Aby sprawdzić stan i położenie Twojej przesyłki, potrzebujesz jego numeru. Znajdziesz go w wiadomości e-mail z informacjami o wysyłce.


Pamiętaj, że paczki wysyłane za pośrednictwem Deutsche Post muszą zostać zarejestrowane w centrum logistycznym we Frankfurcie. Dopiero po tym możemy przekazać Ci dane do monitorowania, co zwykle zajmuje 2-3 dni. Oznacza to, że nie musisz się martwić, jeśli przez pierwsze dni po wysłaniu przez nas zamówienia nie otrzymasz żadnych informacji umożliwających monitorowanie go.



[url data-url=https://packet.deutschepost.com/webapp/public/packet_traceit.xhtml]Deutsche Post

[/url]

DHL

[url data-url=https://helthjem.no/sporing]Helthjem

[/url]


[url data-url=https://www.postnord.se/en/our-tools/track-and-trace]PostNord

[/url]


[url data-url=https://www.royalmail.com/track-your-item]Royal Mail

[/url]

UPSUSPS

Jeśli minęło więcej niż 14 dni od złożenia zamówienia i wciąż go nie otrzymałeś/otrzymałaś, proszę skontaktować się z nami, korzystając z przycisku czatu w prawym dolnym rogu.


Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone jak najszybciej.


Szacowany termin dostawy zależy od kraju i wybranej przez Ciebie metody wysyłki. Aby sprawdzić alternatywne opcje wysyłki i szacowany czas dostawy dla określonego kraju, podaj swój adres i kod pocztowy w sekcji „Szczegóły wysyłki”.


Pamiętaj, że szacowany czas dostawy może ulec zmianie w zależności od czynników zewnętrznych, których IDEAL OF SWEDEN i jego partner wysyłkowy nie są w stanie kontrolować.

Wśród takich czynników mogą znajdować się ekstremalne warunki pogodowe, problemy techniczne, opóźnienia celne, itp.


Pamiętaj także, ż czas dostawy może wydłużyć się podczas akcji promocyjnych. Transport przesyłek zwykle nie odbywa się w weekendy i lokalne święta.


Paczki wysyłane za pośrednictwem Deutsche Post DHL muszą zostać zarejestrowane w centrum logistycznym we Frankfurcie. Dopiero po tym możemy przekazać Ci dane do monitorowania. Oznacza to, że nie musisz się martwić, jeśli przez pierwsze dni po wysłaniu przez nas zamówienia nie otrzymasz żadnych informacji umożliwających monitorowanie go.


Przykro nam, że wysłaliśmy Ci produkt różny od tego, który zamówiłeś!


W pierwszej kolejności prosimy o ponowne sprawdzenie potwierdzenia zamówienia, aby zobaczyć, co zostało zamówione. Jeśli nie otrzymałeś/otrzymałaś zamówionego produktu, proszę skontaktować się z nami, korzystając z przycisku czatu w prawym dolnym rogu, a zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby poprawić nasz błąd.


Jeśli przypadkowo zamówiłeś niewłaściwy produkt, możesz oczywiście dokonać wymiany, zwracając go do nas i zamawiając nowy! O tym, jak dokonać zwrotu, więcej przeczytasz tutaj.


Jeśli otrzymałeś przesyłkę zawierającą uszkodzony przedmiot, serdecznie za to przepraszamy! Skontaktuj się z nami za pośrednictwem naszego formularza, a my niezwłocznie się tym zajmiemy.


Pisząc do nas załącz:

  • Zdjęcie uszkodzonego produktu
  • Numer Twojego zamówienia lub adres e-mail, którego użyłeś podczas składania zamówienia.


Przed odesłaniem do nadawcy, paczka zwykle pozostaje na poczcie przez 7 dni. Aby uzyskać bliższe informacje, skontaktuj się z miejscowym urzędem pocztowym.


Jeśli nie odbierzesz paczki, zostanie ona do nas zwrócona. Paczka zostanie wówczas zarejestrowana jako "nieodebrana" oraz obciążona opłatą w wysokości 10€. Pozostała wartość zamówienia zostanie Ci zwrócona w ten sam sposób, w jaki zapłaciłeś w momencie zakupu.


Jeśli nie jesteś już zainteresowany otrzymaniem paczki, musisz ją odebrać, a następnie do nas odesłać, aby nie została ona zarejestrowana jako "nieodebrana".


Obecnie posiadamy nasze magazyny w Szwecji i Holandii. Aby zagwarantować jak najszybszą dostawę, wysyłamy paczkę z jednego z naszych magazynów, który znajduje się najbliżej Twojego adresu docelowego.


Produkty dostarczane na terytorium Unii Europejskiej są wysyłane na podstawie DDP (Delivery Duty Paid), co oznacza, że wszystkie podatki i cła importowe zostaną uwzględnione w ostatecznej cenie zakupu.


Dostawa do krajów znajdujących się poza Unią Europejską może podlegać podatkowi VAT i opłatom celnym, które należy pokryć podczas dostawy przesyłki pod adres docelowy. To na odbiorcy spoczywa obwoiazek pokrycia opłat transportowych i podatków.


IDEAL OF SWEDEN nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zmiany kursów walut, z których może korzystać bank lub wystawca karty kredytowej podczas pobierania opłat dokonywanych w walucie Twojego kraju.


W razie dodatkowych pytań na temat podatku VAT i Twoich obowiązków jako klinta, skontaktuj się z lokalnym urzędem celnym, który udzieli Ci więcej informacji.