PŁATNOŚCI & OFERTY

Płatności

Twoje dane transakcyjne i płatnicze są obsługiwane bezpośrednio przez Twojego dostawcę usług płatniczych z wykorzystaniem bezpiecznego szyfrowanie i zgodnie z ściśle określonymi standardami bankowymi. Dane Twojej karty bankowej są przesyłane bezpośrednio do banku i nie mogą być odczytane ani nie są widoczne dla nikogo innego, jak tylko dla Twojego banku. Nawet IDEAL OF SWEDEN nie ma do nich dostępu.


IDEAL OF SWEDEN posiada certyfikat SSL i spełnia wymagania PCI DSS.


Proces płatności obejmuje kilka kroków kontrolnych zapewniających maksymalne bezpieczeństwo transakcji. Jeśli Twoja płatność została pomyślnie zrealizowana, otrzymasz e-mailem potwierdzenie Twojego zamówienia w ciągu kolejnych 24 godzin.


Jeśli nie otrzymałeś/-aś potwierdzenia Twojego zamówienia, sprawdź folder ze spamem. Nadal nie otrzymałeś/-aś e-maila? Kliknij proszę przycisk czatu w prawym dolnym rogu, aby rozpocząć czat z nami.


Akceptujemy karty kredytowe (VISA, Mastercard, American Express - tylko Stany Zjednoczone, Diners Club, JCB) i inne lokalne opcje płatności.


Dostępne metody sprawdzisz podczas realizacji zamówienia w sekcji „Wybierz metodę płatności”.


Jeśli wybierzesz opcję płatności przez Klarna, ale w pewnym momencie zechcesz wstrzymać wystawianą Ci fakturę ze względu na zwrot, użyj aplikacji Klarna.


W razie jakichkolwiek pytań na temat aplikacji, skontaktuj się z obsługą klienta Klarna: KLARNA


Niestety, nie obsługujemy zamówień firmowych.


Jeśli jesteś sprzedawcą detalicznym, zapraszamy do kontaktu z naszym działem sprzedaży na: [email protected], który z przyjemnością udzieli Ci dalszych informacji.


Kampanie

W przypadku naszych kampanii online obowiązują następujące zasady:

  • Oferta promocyjna dotyczy wyłącznie zamówień złożonych bezpośrednio na naszej stronie internetowej.
  • Oferta jest ograniczona czasowo i nie można z niej skorzystać w przypadku zamówień złożonych przed lub po okresie trwania kampanii.
  • Kody rabatowe nie mogą być łączone z kampaniami ani wykorzystywane do produktów przecenionych.


Informacje o naszych ofertach i promocjach znajdują się na naszej stronie internetowej oraz w naszych newsletterach przesyłanych pocztą elektroniczną. Bądź na bieżąco z aktualnymi ofertami, subskrybując nasz newsletter. Link do niego znajdziesz na dole naszej strony głównej.


Niektóre produkty są wydawane na rynek w ramach limitowanej edycji, a inne cieszą się niezwykłą popularnością i są szybko sprzedawane podczas promocji. Zastrzegamy sobie prawo do wyczerpania zapasów naszych produktów.


Jeśli dokonasz zakupu produktów w ramach ofercie pakietowej, np. „Kup 1, otrzymał 1 za darmo”, musisz zwrócić nam wszystkie produkty. Nie możesz zwrócić wyłączone wybranych produktów w ramach zwrotu oferty pakietowej.

Ponieważ nasze kampanie są ograniczone czasowo, obowiązują one tylko w terminie przedstawionym na naszej stronie internetowej. Jeśli zamówienie zostanie złożone przed kampanią lub po niej, nie możesz niestety otrzymać zniżki w ramach swojego zamówienia.


Jeśli zrobiłeś zakupy tuż przed rozpoczęciem naszej kampanii promocyjnej, oczywiście możesz zwrócić swoje zamówienie i dokonać ponownego zakupu po obniżonej cenie. W takim przypadku postępuj zgodnie z naszą polityką zwrotów, którą znajdziesz tutaj.


Kody zniżkowe

Pod łączną kwotą za zakupy znajdziesz przycisk z napisem "Kod rabatowy/Karta podarunkowa". Kliknij na niego, aby wprowadzić kod rabatowy lub kartę podarunkową. Po zakończeniu kliknij "Zweryfikuj", aby dodać rabat. Kod zostanie zastosowany, jeśli spełnione są wszystkie warunki.


Kod rabatowy nie działa?

  • Upewnij się, że nie ma żadnych dodatkowych spacji przed lub po wprowadzonym przez Ciebie kodzie
  • Wyczyść pliki cookie / pamięć podręczną i spróbuj ponownie
  • Kody rabatowe nie mogą być łączone z innymi i możesz użyć tylko jednego kodu rabatowego w ramach jednego zamówienia.
  • Kody rabatowe nie mają zastosowania do produktów o obniżonej cenie
  • Kody rabatowe nie mogą być stosowane do zakupu kart podarunkowych
  • Niektóre kody rabatowe mają zastosowanie tylko do określonych produktów i w określonych przedziałach czasowych
  • Niektóre kody działają tylko dla konkretnych klientów lub wybranych krajów
  • Jeśli otrzymasz od nas ofertę w wiadomości e-mail, możesz z niej skorzystać tylko poprzez udostępniony Ci link. Pamiętaj, że jeśli link zawiera kod rabatowy, nie możesz wprowadzić żadnych dodatkowych kodów rabatowych podczas składania zamówienia.

Wciąż nie działa? Proszę skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, klikając w przycisk czatu w prawym dolnym rogu.


Pamiętaj, że aby wprowadzić kod rabatowy przed dokonaniem płatności, ponieważ kwoty zamówienia nie można później skorygować.


Dokonując zakupu, akceptujesz podaną kwotę zamówienia. Niestety, nie możemy uwzględnić kodu rabatowego po złożeniu przez CIebie zamówienia. Jeśli chcesz złożyć nowe zamówienie z kodem rabatowym, jest to oczywiście możliwe.


Pamiętaj jednak, że nie możemy anulować złożonych zamówień i musisz odesłać nam swoje pierwsze zamówienie, aby otrzymać zwrot pieniędzy.


Karta podarunkowa

Karta Podarunkowa jest voucherem, który firma może zaoferować swoim klientom do wykorzystania przy zakupach. Firma decyduje o wartości, warunkach i terminie ważności karty podarunkowej, takich jak: w jakich sklepach można wykorzystać kartę podarunkową, czy można ją wykorzystać online, czy można ją łączyć z innymi zniżkami lub ofertami. Poniżej znajdują się ogólne warunki naszej Karty Podarunkowej:

  • Można ją wykorzystać podczas zakupów online lub w naszych własnych IDEAL Concept Stores.
  • Karta podarunkowa jest ważna przez rok od dnia zakupu. Przedłużenie terminu ważności nie jest możliwe.
  • Kartę podarunkową można wykorzystać częściowo, gdy cena produktu jest niższa niż wartość karty podarunkowej. Przy zakupie online, nadwyżka wartości pozostaje na karcie podarunkowej. Przy zakupie w sklepie otrzymasz voucher o równowartości nadwyżki.
  • Karty podarunkowe można wykorzystać tylko przy zakupie produktów za pełną cenę. Nie można ich wykorzystać na produkty przecenione, w ofertach lub w połączeniu z kodami rabatowymi.
  • Karty Podarunkowe nie mogą być wykorzystane do zakupu innej Karty Podarunkowej.
  • Karty Podarunkowe nie podlegają zwrotowi i nie mogą być wymienione na gotówkę.
  • Nie mogą być wykorzystane w sklepach detalicznych.
  • Zgubione karty podarunkowe/kody nie są wymieniane.

Pamiętaj, że kod Twojej karty podarunkowej jest wartościowy i powinien być traktowany jak gotówka. Zgubione karty podarunkowe nie są wymieniane.


Podczas składania zamówienia podaj kod na Twojej karcie podarunkowej w polu „Mam kod zniżkowy/kartę podarunkową”. Kwota zostanie następnie odliczona od wartości Twojego zamówienia.

Data ważności jest wydrukowana na karcie podarunkowej. Uwaga: nie można przedłużyć terminu ważności. Po upływie tej daty karta nie nadaje się już do użytku.

Jeśli kod karty podarunkowej nie działa, spróbuj wykonać następujące czynności:

  • Wyczyść pliki cookie / pamięć podręczną i spróbuj ponownie.
  • Pamiętaj, że kart podarunkowych nie można łączyć z kodami rabatowymi i można użyć tylko jednej karty podarunkowej dla każdego zamówienia.
  • Czy Twoja karta podarunkowa została zakupiona w tym samym kraju, z którego dokonujesz zakupu? Jeśli próbujesz użyć karty podarunkowej w innym kraju, możesz trafić na błąd. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać pomoc.

Twoja karta upominkowa nadal nie działa? Proszę skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, korzystając z przycisku czatu w prawym dolnym rogu.


Jeśli już dokonałeś zakupu za pomocą karty upominkowej i masz wątpliwości co do pozostałego salda, proszę skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, korzystając z przycisku czatu w prawym dolnym rogu, a chętnie sprawdzimy saldo dla ciebie.