PRODUKT & GWARANCJA

Informacje o produktach

Tak! Wymiary między kilkoma modelami różnią się tylko o 0,1-0,2 mm, co oznacza, że to samo etui pasuje do wielu modeli telefonów.


Sprawdź poniżej, które etui są ze sobą kompatybilne:

  • iPhone 6 / 6S / 7 / 8 / SE (2020)
  • iPhone 6 Plus / 6S Plus / 7 Plus / 8 Plus
  • iPhone 12 / 12 Pro
  • iPhone 13 / 14 / 16e (dotyczy tylko etui Printed & Magnet Wallet+)
  • iPhone 13 / 14 / 15 / 16e (dotyczy tylko etui Clear, Vegan Leather, Pearl, Silicone, Mirror, Flower, Slim, Frame, Glitter Glow & Bumper)
  • Galaxy S24 / S25 (dotyczy tylko etui Silicone, Clear & Mirror)
  • Galaxy S24 Plus / S25 Plus (dotyczy tylko etui Silicone, Clear & Mirror)

Poniżej możesz zobaczyć, które etui są kompatybilne z innymi przypadkami, ale nie na odwrót:

  • Produkty dla iPhone 11 pasują do iPhone XR
  • Produkty dla iPhone 11 Pro pasują do iPhone XS /X
  • Produkty dla iPhone 11 Pro Max pasują do iPhone XS Max
  • Produkty dla iPhone 13 Pro Max pasują do iPhone 12 Pro Max

Uwaga - otwór na aparat w modelach iPhone 11 jest znacznie większy niż w poprzednich modelach i nie należy stosować etui do starszych modeli na iPhone 11 (w przeciwnym razie aparat będzie zakryty).

Tak! Sprawdź poniżej, które ochraniacze ekranu są ze sobą kompatybilne:


Standard Glass

  • iPhone 6 / 6S, 7 / 8
  • iPhone 6 / 6S Plus / 7 Plus / 8 Plus
  • iPhone 11 / XR
  • iPhone 11 Pro / X / XS
  • iPhone 12 / 12 Pro
  • iPhone 13 / 13 Pro / 14 / 16e
  • iPhone 13 Pro Max / 14 Plus
  • iPhone 15 / 15 Pro / 16
  • iPhone 15 Plus / 15 Pro Max / 16 Plus
  • iPhone 17 / 17 Pro
  • Samsung Galaxy S24 / S25
  • Samsung Galaxy S24P / S25P

Premium Glass

  • iPhone 7 / 8
  • iPhone 7 Plus / 8 Plus
  • iPhone 11 / XR
  • iPhone 11 Pro / X / XS
  • iPhone 11 Pro Max / XS Max
  • iPhone 12 / 12 Pro
  • iPhone 13 / 13 Pro / 14 / 16e
  • iPhone 13 Pro Max / 14 Plus
  • iPhone 15 / 16
  • iPhone 15 Plus / 16 Plus

Privacy Glass

  • iPhone 11 / XR
  • iPhone 12 / 12 Pro
  • iPhone 13 / 13 Pro / 14 / 16e
  • iPhone 13 Pro Max / 14 Plus
  • iPhone 15 / 16
  • iPhone 15 Plus / 16 Plus

Anti Glare Glass

  • iPhone 11 / XR
  • iPhone 12 / 12 Pro
  • iPhone 13 / 13 Pro / 14 / 16e
  • iPhone 13 Pro Max / 14 Plus
  • iPhone 15 / 16
  • iPhone 15 Plus / 16 Plus

Jeśli spodziewamy się przywrócenia produktu na stan magazynu, możesz użyć przycisku „Powiadom mnie”, aby być pierwszą osobą, którą poinformujemy, gdy produkt ponownie będzie dostępny.


Jeśli nie widzisz takiego przycisku, oznacza to, że na tę chwilę nie znamy daty powrotu produktu na stan magazynu.


O zrównoważonym rozwoju możesz przeczytać więcej tutaj.

Więcej informacji znajdziesz w naszym przewodniku dotyczącym pielęgnacji tutaj.

Kable ładujące & ładowarki bezprzewodowe

Informacje o tym, które modele telefonów są kompatybilne z naszymi Wireless Chargers / Powerbanks, można znaleźć na stronie produktu w sekcji „Szczegóły produktu.”

Zanim zaczniesz ładować słuchawki AirPods sprawdź, czy można je ładować bezprzewodowo.

  1. Podłącz ładowarkę bezprzewodową do źródła zasilania z wejściem USB-A.
  2. Włóż słuchawki AirPods do etui AirPods, a następnie umieść je na środku ładowarki.
  3. Włączona lampka LED z boku ładowarki sygnalizuje, że Twoje AirPods ładują się prawidłowo. Jeśli lampka miga lub w ogóle się nie świeci, podnieś etui AirPods i połóż je ponownie na ładowarce we właściwej pozycji.

Zanim zaczniesz ładować telefon upewnij się, że można go ładować bezprzewodowo.


  1. Podłącz ładowarkę bezprzewodową do źródła zasilania za pomocą kabla USB-A.
  2. Umieść telefon na środku ładowarki. Nieprawidłowe ułożenie telefonu może spowodować problemy z ładowaniem.
  3. Włączona lampka LED z boku ładowarki oznacza, że telefon ładuje się prawidłowo. Jeśli lampka miga lub w ogóle się nie świeci, podnieś telefon i połóż go ponownie na ładowarce we właściwej pozycji.

Rozumiemy, że wybór odpowiedniego kabla do ładowania urządzenia może być mylący. Nie martw się - jesteśmy tutaj, aby pomóc!


Kliknij tutaj, aby uzyskać dostęp do naszego przewodnika.

Gwarancja

Oprócz praw konsumenta do złożenia reklamacji w związku z wadliwym produktem zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony konsumentów, oferujemy roczną (1) gwarancję na wszystkie produkty sprzedawane na naszej stronie internetowej. Gwarancja obejmuje wady produkcyjne.


Należy jednak pamiętać, że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń lub defektów spowodowanych przez:


  • Zewnętrzne okoliczności, takie jak np. utrata, ciepło, ogień, woda lub inne płyny;
  • Nieprawidłowe użytkowanie, w tym upuszczenie produktu (chyba że IDEAL zapewnił specjalną gwarancję ochrony przed upadkiem w odniesieniu do określonego produktu), powodujące np. wgniecenia, złamane lub zgniecione części itp.;
  • Zmiany estetyczne wynikające z normalnego zużycia i starzenia się, takie jak np. rysy, zmiana koloru, zużyte skóry i odpadający lakier; lub

Naprawa lub modyfikacja produktu nieprzeprowadzona przez IDEAL.


Ponadto gwarancja będzie obowiązywać tylko wtedy, gdy będzie przestrzegany nasz przewodnik dotyczący użytkowania lub pielęgnacji dla określonego produktu.


Należy pamiętać, że wartość produktu zmniejsza się z upływem czasu i jest to brane pod uwagę przy ocenie kwestii gwarancyjnych.


Aby zdjąć etui na AirPody, naciśnij dolną część etui, gdzie wkładasz ładowarkę.


Aby usunąć etui, które utknęło, zalecamy użycie małego przedmiotu do wypchnięcia słuchawek AirPods z pokrowca (nie za małego, by nie uszkodził wejścia ładowania). Jedną z sugestii jest użycie ładowarki do wypchnięcia AirPodów.


UWAGA! Nigdy nie używaj przedmiotów, które mogłyby uszkodzić słuchawki AirPods.


Zachęcamy do obejrzenia naszego filmu instruktażowego tutaj.

Aby usunąć etui, zalecamy wykonać następujące kroki:


  • Obiema rękami odsuń krawędzie dolnej części etui, zaczynając od jednego rogu. Nigdy nie próbuj odrywać etui od jego najcieńszej strony (przy otworze na aparat w iPhonie), ponieważ stwarza to duże ryzyko uszkodzenia obudowy.
  • Możesz skorzystać z miękkiego i spiczastego przedmiotu, aby podważyć etui. UWAGA! Nigdy nie używaj w tym celu przedmiotów, które mogłyby porysować telefon!

Aby uniknąć tego w przyszłości, zalecamy co jakiś czas zdejmować etui swojego telefonu komórkowego (należy to robić przynajmniej raz w miesiącu).


Zachęcamy do obejrzenia naszego filmu instruktażowego tutaj.



Zgłaszanie skarg

Jeśli chcesz się z nami skontaktować w sprawie uszkodzonego produktu, użyj tego linku. Klikając w link, przejdziesz do formularza reklamacyjnego w naszym chatbotie.


Jesteśmy w stanie zaakceptować reklamacje tylko wtedy, gdy produkt został kupiony bezpośrednio na naszej stronie internetowej.

Jeśli produkt IDEAL OF SWEDEN został kupiony u jednego z naszych sprzedawców, najpierw skontaktuj się z nami.