ZWROT PRODUKTÓW & ZWROT PIENIĘDZY

Zwrot i wymiana

Masz prawo do zwrotu jednego lub więcej produktów w ciągu 14 dni od otrzymania swojego zamówienia.

Aby Twój zwrot został zatwierdzony, muszą być spełnione następujące kryteria:

  • Produkt musi znajdować się w takim samym stanie, jak w momencie jego otrzymania.
  • Produkt powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu z nienaruszonymi etykietami i naklejkami ochronnymi.
  • Pamiętaj, że plastikowe nakładki z kodem kreskowym należą do oryginalnego opakowania.
  • Produkt nie może być wykonany na zamówienie z monogramem lub personalizacją.
  • Produkt nie jest artykułem higienicznym, którego nie można zwrócić ze względów zdrowotnych i higienicznych (np. maseczki na twarz)

Pamiętaj też, że:


Produkty nie mogą być wymieniane w naszych sklepach.

To Ty jako klient ponosisz koszty zwrotu. Pamiętaj, aby zawsze zachować potwierdzenie zwrotu otrzymane od agenta pocztowego, dopóki nie skontaktujemy się z Tobą w sprawie zwrotu.

Nie przyjmujemy zwrotów na karty podarunkowe.


Wymiana

Aby zmienić produkt, odeślij go wraz z prośbą o zwrot pieniędzy i złóż nowe zamówienie na naszej stronie internetowej.


Zwrot pieniędzy w przypadku zamówienia promocyjnego lub w ramach wyprzedaży


Jeśli chcesz otrzymać zwrot pieniędzy, pamiętaj, że zwrócimy Ci zapłaconą cenę. Jeśli skorzystasz z promocji, zwrócimy Ci pieniądze po obniżonej cenie. Jeśli zrobiłaś zakupy w czasie trwania kampanii, możemy odmówić Tobie możliwości skorzystania z oferty/zniżki, w przypadku gdy Twoje zamówienie po dokonaniu zwrotu nie spełnia już warunków uprawniających do skorzystania z oferty/zniżki.


Na przykład: Gdy użyjesz kodu rabatowego przy zamówieniu wymagającym określonej kwoty, zastrzegamy sobie prawo do odmowy uwzględnienia kodu rabatowego, jeśli kwota po zwrocie przedmiotów będzie niższa niż kwota wymagana do użycia kodu rabatowego.


W przypadku zakupów w ramach ofert pakiteowych (na przykład: 3 w cenie 2) musisz zwrócić całe zamówienie, aby otrzymać zwrot pieniędzy.


Informacje o tym, jak dokonać zwrotu.

Prawo do zwrotu lub wymiany nie ma zastosowania do produktów, które zostały przygotowane zgodnie ze specjalnymi wymaganiami klienta lub które są wyraźnie dostosowane do osobistych życzeń klienta (np. Produkty z niestandardowymi zdobieniami lub nadrukiem, na przykład ze spersonalizowanym monogramem).


Tego typu indywidualnie dostosowany produkt jest tworzony na specjalne życzenie klienta i nie podlega wymianie ani zwrotowi.


Dopuszczamy możliwość zwrotu produktów z różnych zamówień w tej samej paczce.

Aby prawidłowo dokonać zwrotu:


  • Zgłoś chęć zwrotu dla wszystkich zamówień, które chcesz zwrócić

Tutaj dowiesz się, jak zarejestrować zwrot.


  • Upewnij się, że rozdzielasz swoje zamówienia, aby było jasne, które produkty należą do którego zamówienia
  • Do paczki zwrotnej dołącz wszystkie pokwitowania zwrotu

W przypadku każdego zarejestrowanego zwrotu wyślemy do Ciebie e-maila z pokwitowaniem zwrotu. Pokwitowanie to opatrzone jest kodem kreskowym, dzięki któremu będziemy mogli przyporządkować zwrot do właściwego zamówienia.


  • Jeśli chcesz kupić nasz formularz zwrotu, pamiętaj, aby wybrać tę opcję tylko przy jednym z zarejestrowanych zwrotów

Przy wyborze naszego formularza zwrotu koszt zwrotu jest automatycznie odliczany od kwoty zwrotu. Jeśli wybierzesz nasz formularz zwrotu dla wszystkich zamówień, koszt ten zostanie odliczony od wszystkich zamówień.


Proces zwrotu i wymiany

Zanim zwrócisz swoje zamówienie, zapoznaj się tutaj z naszą polityką zwrotów.


Zarejestruj swój zwrot

Aby zwrócić produkty z zamówienia, zarejestruj zwrot za pośrednictwem naszego portalu zwrotów i postępuj zgodnie z instrukcjami. Podczas rejestracji zwrotu otrzymasz informacje o tym, jak i gdzie przesłać zwracane produkty.


[url data-url=/returns data-post-id=61378]Zarejestruj swój zwrot tutaj.

[/url]


Naklejka zwrotna

Po zarejestrowaniu zwrotu możesz zdecydować, czy chcesz samodzielnie zorganizować wysyłkę zwrotną, czy też kupić etykietę zwrotną od IDEAL OF SWEDEN.


Jeśli zdecydujesz się kupić naszą etykietę zwrotną, po zarejestrowaniu zwrotu na Twój adres e-mail zostanie wysłany plik pdf z formularzem zwrotu. Naklej kartę zwrotu na zewnętrznej stronie paczki. Usuń poprzednią etykietę przesyłkową z paczki lub przyklej kartę zwrotu na wierzchu, aby uniknąć problemów. Koszt przesyłki zwrotnej w wysokości (29,9 PLN) zostanie odliczony od zwrotu pieniędzy.


Wymiana

Jeśli chcesz wymienić produkt, postępuj w ten sam sposób, który został opisany powyżej, i złóż nowe zamówienie na żądany produkt.

Masz prawo do zwrotu swojej Mystery Box w ciągu 14 dni od jej otrzymania, pod warunkiem, że spełnia nasze warunki zwrotu. Aby zrealizować zwrot, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta klikając na ikonę czatu w prawym dolnym rogu, a my poprowadzimy Cię dalej.


Jeśli kupiłeś również inne produkty oprócz Mystery Boxa, które chcesz zwrócić, postępuj zgodnie z naszymi standardowymi instrukcjami zwrotu tutaj.


Skontaktujemy się z Tobą za pośrednictwem poczty e-mail, gdy tylko rozpoczniemy realizację Twojego zwrotu zamówienia. Sprawdzaj też swój folder ze spamem. W zależności od kraju wysyłki i dostawcy usług pocztowych potrzeba zwykle od 7 do 14 dni na to, abyśmy otrzymali Twój zwrot i zrealizowali go.


Jeśli nie otrzymałeś/otrzymałaś wiadomości od nas w ciągu 3 tygodni, proszę skontaktować się z nami, korzystając z przycisku czatu w prawym dolnym rogu.


Jeśli faktura nie może zostać wstrzymana, opłać ją, a my zwrócimy Ci pieniądze, gdy tylko otrzymamy i zatwierdzimy Twój zwrot.

Rejestrując swój zwrot, upewnij się, że:


  • Podajesz ten sam adres e-mail, który został podany przez Ciebie podczas składania zamówienia
  • Twój numer zamówienia składa się wyłącznie z cyfr
  • Masz prawo do powrotu i spełniasz nasze kryteria zwrotu

Więcej o naszej polityce dotyczącej zwrotów możesz przeczytać tutaj


Jeśli nadal nie możesz zarejestrować zwrotu, proszę skontaktować się z nami, korzystając z przycisku czatu w prawym dolnym rogu, aby uzyskać dalszą pomoc.


Żaden problem! Jeśli zmieniłeś zdanie, co do swojego zwrotu i chcesz zatrzymać jeden lub więcej produktów, nie musisz nic robić ani kontaktować się z nami w sprawie zwrotu.

Zwroty

Przykro mi słyszeć, że sądzisz, iż zwrócona kwota jest nieprawidłowa.

Mam nadzieję, że poniższe wyjaśnienia rozwieją Twoje wątpliwości:


Koszt zwrotu

Jeśli zakupiłaś u nas etykietę zwrotną, od kwoty zwrotu odejmujemy jej wartość.


Opłata manipulacyjna

Jeśli zamówiony towar został zwrócony z któregokolwiek z poniższych powodów, pobieramy opłatę manipulacyjną w wysokości 10 euro. Opłata ta obejmuje koszty wysyłki, przesyłki zwrotnej, administracji i obsługi. Opłata jest potrącana z kwoty zwrotu.


  • W chwili zakupu podano błędny adres
  • Paczka nie została odebrana z urzędu pocztowego w przewidzianym terminie
  • Odmówiono przyjęcia paczki w momencie doręczenia

Informacje na temat opłaty manipulacyjnej znajdziesz tutaj.


Czy - uwzględniając wszystkie powyższe okoliczności - zwrócona Tobie kwota nadal jest niepoprawna?


Proszę skontaktować się z nami, klikając w przycisk czatu w prawym dolnym rogu, abyśmy mogli to zbadać dla ciebie.


Otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail, gdy Twój zwrot zostanie rozpatrzony i zatwierdzony. Jeśli nie otrzymałeś/otrzymałaś informacji od nas w ciągu 3 tygodni od momentu zwrócenia towaru, proszę skontaktować się z nami, korzystając z przycisku czatu w prawym dolnym rogu.


Po zatwierdzeniu zwrotu, pieniądze zostają zwrócone na Twoje konto zwykle w ciągu 1 do 5 dni roboczych. Pieniądze automatycznie wracają na konto, z którego dokonano płatności. Jeśli zapłaciłeś kartą podarunkową, pieniądze zostaną zwrócone na kartę podarunkową.


Jeśli chcesz otrzymać zwrot pieniędzy, pamiętaj, że zwrócimy Ci zapłaconą cenę. Jeśli skorzystasz z promocji, zwrócimy Ci pieniądze po obniżonej cenie. Jeśli zrobiłaś zakupy w czasie trwania kampanii, możemy odmówić Tobie możliwości skorzystania z oferty/zniżki, w przypadku gdy Twoje zamówienie po dokonaniu zwrotu nie spełnia już warunków uprawniających do skorzystania z oferty/zniżki.


Na przykład: Gdy użyjesz kodu rabatowego przy zamówieniu wymagającym określonej kwoty, zastrzegamy sobie prawo do odmowy uwzględnienia kodu rabatowego, jeśli kwota po zwrocie przedmiotów będzie niższa niż kwota wymagana do użycia kodu rabatowego.


W przypadku zakupów w ramach ofert pakiteowych (na przykład: 3 w cenie 2) musisz zwrócić całe zamówienie, aby otrzymać zwrot pieniędzy.


Dostosowujemy nasze ceny do trendów, stanów magazynowych i popytu ze strony naszych klientów. Korekty lub obniżki cen nie uzasadniają prawa do ubiegania się o zwrot różnicy kosztów.