Gdzie znajduje się moje zamówienie?

E-mail z informacjami o dostawie zostanie wysłany do Ciebie bezpośrednio przez wybranego przewoźnika, gdy tylko paczka będzie w drodze. Znajdziesz w nim szczegóły dotyczące dostawy oraz informacje o tym, jak śledzić przesyłkę. Twoje zamówienie zostanie w pierwszej kolejności dostarczone bezpośrednio do Twojej skrzynki pocztowej, o ile nie wskazano inaczej. Jeśli paczka nie zmieści się w skrzynce, zostanie pozostawiona pod drzwiami lub dostarczona do najbliższego punktu odbioru. Jeśli zostanie dostarczona do punktu odbioru, otrzymasz powiadomienie, gdy paczka będzie gotowa do odebrania.


Pamiętaj, że podany czas dostawy jest orientacyjny i może się różnić w zależności od czynników zewnętrznych, na które IDEAL OF SWEDEN i jego partnerzy logistyczni nie mają wpływu. Do takich czynników należą m.in. ekstremalne warunki pogodowe, usterki techniczne lub opóźnienia celne. Czas dostawy może być również dłuższy niż zwykle podczas trwania kampanii promocyjnych.


Paczki zazwyczaj nie są wysyłane w weekendy ani w dni świąteczne.


Jeśli minęło więcej niż 14 dni od złożenia zamówienia, a nadal go nie otrzymałeś(-aś), skontaktuj się z nami za pomocą czatu w prawym dolnym rogu strony.