Ile trwa gwarancja i co ona obejmuje?

Oprócz praw konsumenta do złożenia reklamacji w związku z wadliwym produktem zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony konsumentów, oferujemy roczną (1) gwarancję na wszystkie produkty sprzedawane na naszej stronie internetowej. Gwarancja obejmuje wady produkcyjne.


Należy jednak pamiętać, że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń lub defektów spowodowanych przez:

  • Zewnętrzne okoliczności, takie jak np. utrata, ciepło, ogień, woda lub inne płyny;
  • Nieprawidłowe użytkowanie, w tym upuszczenie produktu (chyba że IDEAL zapewnił specjalną gwarancję ochrony przed upadkiem w odniesieniu do określonego produktu), powodujące np. wgniecenia, złamane lub zgniecione części itp.;
  • Zmiany estetyczne wynikające z normalnego zużycia i starzenia się, takie jak np. rysy, zmiana koloru, zużyte skóry i odpadający lakier; lub
  • Naprawa lub modyfikacja produktu nieprzeprowadzona przez IDEAL.


[url data-url=/sustainability/care-guide data-post-id=140717]Ponadto gwarancja będzie obowiązywać tylko wtedy, gdy będzie przestrzegany nasz przewodnik dotyczący użytkowania lub pielęgnacji dla określonego produktu.

[/url]


Należy pamiętać, że wartość produktu zmniejsza się z upływem czasu i jest to brane pod uwagę przy ocenie kwestii gwarancyjnych.